خودروهای قدیمی چالش جدی ارتقای کیفیت در صنعت خودرو انجمن مدیریت کیفیت ایران
انتشار: تیر 30، 1401
بروزرسانی: 10 آذر 1404

خودروهای قدیمی چالش جدی ارتقای کیفیت در صنعت خودرو انجمن مدیریت کیفیت ایران

خودروهای قدیمی چالش جدی ارتقای کیفیت در صنعت خودرو انجمن مدیریت کیفیت ایران

وی افزود با توجه به دغدغه مندی نمایندگان نسبت به بازار خودرو، دیگر نیازی نیست که دلیل ارائه این لایحه به صورت دو فوریتی را شرح داد. قطعا مجلس تفاوت لندکروز و پژو ۲۰۶ را می داند بنابراین نباید یک نماینده به جای تمام نمایندگان مجلس اظهارنظری کند که مطالبات مردم در این بخش به سخره گرفته شود. با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر ضرورت لایحه محور بودن مصوبات مجلس لازم است از این طریق خودروهای ارزان و با کیفیت برای پاسخ دادن به مطالبات اقشار کم درآمد را وارد کنیم. در این زمان روابط بین المللی ایران در بهترین شرایط خود (پس از انقلاب) به سر می برد. سهام سه تولیدکننده اصلی خودرو یعنی ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو در بازار بورس معامله می شدند.

  • در آنجا قیمت ، مجبور است برای این که ادامه سراشیبی بدهد، یک مقدار پایین بیاید.
  • آینده ی صنعت خودرو بدون شک در خودروهای برقی، مستقل، مشترک و آنلاین خواهد بود.
  • این حضور از یک سو می تواند به پیشرفت خودروسازی و بهبود تجربه استفاده از خودرو بینجامد.
  • چون تولید یک میلیون دستگاه، گردش مالی زیادی می خواهد تا تامین کنندگان قطعات، راضی شوند.

وزارت صمت در این دوره بیشترین دخالت اجرایی را در صنعت کرده و با فروش تولید سال فعلی و آتی شرکت ها عملا مفهوم توسعه محصول و برنامه ریزی را بی معنی کرد. تفکیک وزارتخانه صنعت و معدن از بازرگانی عملا سودی برای کشور نخواهد داشت و مشکلی را حل نمی کند، بلکه ممکن است موجب دخالت بیشتر وزارتخانه در عملیات اجرایی شود و بخش هایی که هم اکنون چالش کمتری دارند را با چالش جدی مواجه کند. نوسانات ارزی تاثیر مستقیم روی تولید کنندگان و فعالان اقتصادی دارد و این تاثیر را نمی توان حذف کرد.

ضرب الاجل ٢ هفته ای دادستان به گمرک/ ۴ هزار و ٢۶۴ دستگاه کشنده تعیین تکلیف شوند

درست است که افزایش تیراژ باعث کاهش قیمت تمام شده می شود ولی بعید می دانم هر یک از این شرکت های خودروسازی، به تولید یک میلیون دستگاه در سال برسند. چون تولید یک میلیون دستگاه، گردش مالی زیادی می خواهد تا تامین کنندگان قطعات، راضی شوند. به علت زیان انباشته ای که در شرکت های خودرو سازی ایران ایجاد شده، الان فشار اصلی به قطعه سازان وارد می شود، یعنی شرکت های خودروساز، نمی توانند به موقع مطالبه یا حق تامین کنندگان قطعات را بدهند. در  حال حاضر تمام شرکت هایی که با خودروسازان اصلی کار می کنند ناگزیر به رعایت حداقل کیفیت هستند زیرا در غیر این صورت خودروساز اجازه همکاری را صادر نخواهد کرد.

اعتراض شدید صدها نماینده به مدیریت در بیمه ایران

در ابتدا او به بازرگانان محلی و توریست های خارجی خودرویی را که بر آن کیلومتر شمار نصب شده بود را اجاره می داد. پس از گذشت یک سال شرکتی به نام ساندرز را تاسیس کرد و با گذشت حدود 10 سال توانست در 56 شهر مختلف صنعت اجاره ماشین را گسترش دهد. در این روش انتظار می رود نمایندگان برای افزایش فروش و حفظ بازار رقابت دست به ابتکار بزنند.

دماسنج بازار: بیت کوین قرمز و دلار سبز!

بر این اساس، در 2 ماهه نخست سال، کل تولیدات خودرو با 14 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به 223 هزار و 796 دستگاه رسید. یکی از اولویت های این فرمان، در حوزه تولید و تاکید بر افزایش حداقل ۵۰ درصدی تولید خودرو در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ بود. کره شمالی کشوری است کاملا منزوی و تحت شدیدترین تحریم های بین المللی نیز قرار دارد اما بر خلاف تصور دارای شرکت های خودرو سازی بزرگی است که ماشین های لوکس را تولید می کند ، کشور ایران نیز فروش اقساطی خودرو های چینی و کره ای را در دستور کار خود قرار داده است.